Taisyklė paprasta – kuo tvarkingiau parengsite būsto skelbimą, tuo greičiau jį parduosite. Deja, ji galioja ne visiems pardavėjams. Daugelyje skelbimų pateikiamos nekokybiškos nuotraukos, bute matyti netvarka, o informacijos apie būstą nurodoma  per mažai. Vargu ar toks skelbimas patrauks potencialaus būsto pirkėjo akį.

Būsto ekspertai teigia, kad norint kuo greičiau parduoti butą, svarbu atkreipti dėmesį tiek į skelbimo, tiek į buto reprezentatyvią išvaizdą. Nekilnojamojo turto skelbimų portalo Domoplius.lt specialistai dalijasi 5 patarimais, kurie padės geriau pristatyti parduodamą butą pirkėjams. O gal ir greičiau jį parduoti.

 

Prieš fotografuodami susitvarkykite butą

Netvarka – pirmas žingsnis į nesėkmę. Nors butą norisi parduoti kuo greičiau, svarbu, kad pirkėjas, tiek žiūrėdamas skelbimą, tiek atvažiuodamas buto apžiūrėti, susidarytų kuo geresnį pirmą įspūdį.

Todėl prieš fotografuodami butą susitvarkykite: paslėpkite nereikalingus daiktus, atlaisvinkite erdves ir kampus. Svetainėje ar virtuvėje pastatykite vazą su gėlėmis arba dubenį su šviežiais vaisiais. Šios smulkios detalės padės sukurti estetišką vaizdą.

 

Nufotografuokite kuo daugiau patalpų

Pirmasis pirkėjo „susitikimas“ su butu vyksta naršant nuotraukas. Vadinasi, jos turi būti kuo kokybiškesnės ir geresnės rezoliucijos. Patariama įvertinti šviesą už lango. Jei fotografuosite vakare, sutemus, nuotraukos gali būti niūrios. Rekomenduojama nefotografuoti kambario prieš apšviestą langą – būstas atrodys paskendęs blyškioje dienos šviesoje, neišvaizdus.

Stenkitės kambarį nufotografuoti iš įvairių kampų, o ne tiesiai, kad jis netaptų „plokščias“ ir šiek tiek  įgautų erdviškumo įspūdį.

„Kuo didesnis kambario plotas bus pavaizduotas nuotraukoje, tuo geriau. Be to, svarbu skelbime parodyti kuo daugiau parduodamo buto patalpų ir nedaryti vienos pagrindinių klaidų, kai įkeliamos penkios vieno kambario nuotraukos, o kitų kambarių – pamirštamos“, – primena Ieva Basokė, portalo Domoplius.lt projekto vadovė.

 

Paslėpkite asmeninius daiktus

Asmeniniai daiktai skelbimų nuotraukose – dažna klaida, kurią rengdami skelbimus padaro pardavėjai.

„Įvairios statulėlės ir šeimos nuotraukos svetainėje, batai koridoriuje, dantų šepetėliai, muilinės, šampūnai ir kosmetikos priemonės vonioje – visus šiuos daiktus reikėtų paslėpti. Kadangi žiūrėdamas skelbimą, pirkėjas jau įsivaizduoja, kur ir kaip bute sudės asmeninius daiktus, svetimi daiktai nuotraukose jam tik trukdo“, – teigia I. Basokė.

 

Kuo konkrečiau nurodykite buto vietą

Dažnai pardavėjai skelbimą užpildo atmestinai. Jų nuomone, jei pirkėjas susidomės, jis buto atvažiuos apžiūrėti, todėl nėra prasmės vargintis ir skelbime pateikti visą informaciją. Visgi toks požiūris būsto šeimininkams dažnai pakiša koją.

„Skelbime užpildykite kuo daugiau laukelių ir sudėkite visa varneles prie būsto privalumų, kadangi žmonės buto dažnai ieško pagal konkrečius kriterijus. Pavyzdžiui, juos gali dominti, ar butas turi aukštas lubas, ar jame yra balkonas, židinys, palėpė, ar laiptinėje yra liftas, o kieme – vieta automobiliui“, – pabrėžia Domoplius.lt atstovė.

Pardavėjai dažnai pritingi skelbime nurodyti adresą, nes jiems tai atrodo nesvarbu. Tačiau tikslus adresas labai praverčia. „Sakykim, nurodote, jog butas yra Subačiaus gatvėje. Tačiau toje gatvės dalyje, kuri yra arčiau centro, o ne Markučių. Jeigu šio fakto neakcentuosite skelbime, buto centre ieškantis pirkėjas gali juo ir nesusidomėti“, – teigia I. Basokė.

 

Pateikite kuo daugiau privalumų

Buto nuotraukas ir pagrindinį aprašymą papildanti informacija pirkėjui ne tik įdomi, bet ir naudinga. Be to, ji rodo, kad šeimininkas yra rimtas, atsakingas ir suinteresuotas parduoti butą.

Jeigu butas yra netoli centro, parašykite tai skelbime ir nurodykite, per kiek laiko centrą galima pasiekti pėsčiomis, automobiliu arba viešuoju transportu. Nepatingėkite parašyti, ar šalia yra mokymosi įstaigų, parduotuvių, parkas, stadionas. Dėl šių privalumų pirkėjas gali pasirinkti būtent jūsų būstą.

 

Apie Domoplius.lt

Nekilnojamojo turto skelbimų portale Domoplius.lt, remiantis „GemiusTraffic“ duomenimis, per mėnesį vidutiniškai apsilanko daugiau kaip 390 tūkst. lankytojų. Šiuo metu portale paskelbta daugiau nei 35 tūkst. nekilnojamojo turto objektų, parduodamų už 28,5 mlrd. litų

domoplius.lt

domoplius.lt